نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

پشتیبانی مطمئن برای خدمات اداری شما نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

پشتیبانی مطمئن برای خدمات اداری شما نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

مرکز خدمات ماشینهای اداری ایران انفورماتیک با بیش از یک دهه خدمت
نمایندگی پرینتر hp - canon اصفهان

تبلیغات

Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نویسندگان

پیوندها

فلش مموری اپیسر مدل AH179 ظرفیت 32 گیگابایت

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۰ ب.ظ

 

 

فلش مموری اپیسر مدل AH179 ظرفیت 32 گیگابایت

فلش‌مموری AH179 اپیسر یک فلش‌مموری OTG خوش‌ساخت است. این فلش که در یک سمت از رابط USB TypeA و در سمت دیگر از رابط Micro USB بهره می‌برد، قابلیت اتصال به کامپیوتر و گوشی موبایل را دارد. این فلش‌مموری تنها 3.5 گرم وزن دارد و به راحتی قابل حمل و جابجایی است. AH179 از طریق پورت USB به کامپیوتر، لپ‌تاپ و پخش‌کننده‌های دارای پورت USB متصل می‌شود و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار یا درایور خاصی قابل استفاده است. به‌ لطف رابط USB 3.1 این فلش، سرعت انتقال اطلاعات آن بسیار بالا بوده و تا 10گیگابیت برثانیه می‌تواند برسد. که البته این سرعت در عمل پایین‌تر است. پس اگر به‌دنبال یک فلش‌مموری خوش‌ساخت و باکیفیت هستید که قابل اتصال به موبایل و تبلت هم باشد AH179 یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. شرکت‌های مختلفی در سراسر دنیا به طراحی و تولید این محصولات پرطرفدار مشغول هستند. یکی از شرکت‌های خوش‌نام در این حوزه شرکت اپیسر است. اپیسر یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده رم‌های کامپیوتر، حافظه‌های SSD و فلش‌مموری است که در سال 1997 در کشور تایوان بنا‌نهاده شد. محصولات اپیسر به دلیل کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد.

مشخصات فیزیکی

ابعاد:  8.1 × 12.1 × 32.8 میلی‌متر

وزن : 3.5 گرم

حافظه RAM

ظرفیت حافظه RAM:  32 گیگابایت

مشخصات فنی

نوع رابط: microUSB , USB 3.1

سازگار با سیستم‌عامل‌های:

Windows 10, 8.1, 8, 7, XP, Mac OS 10.4.X or above, Linux 2.6.X or above, Android 4.1.X or above (Mobile devices must support OTG function)